fredag 6 februari 2009

Vi har det bra vi..

Ja, vi lärare har det faktiskt väldigt bra. Nu är det sportlov som gäller nästa vecka. Det känns himla fint ska ni veta. Idag var en sån där dag där jag bara gick och tittade på klockan hela dagen. Jag ville bara att klockan skulle bli halv 3 och till slut blev den det också. Jag har haft en helt okej dag, men kände mig lite grinig på sista lektionen faktiskt, för det var några killar i 9:an som var lite jobbiga. Oftast brukar jag tycka att det är okej att de diskuterar grejer på slöjden, men idag blev jag visst lite grinig. De skyllde på att det snart var lov så då gör jag också det.

Imorgon är det den stora Melodifestivalen-dagen. Jag känner mig laddad, ska bli så himla kul. Mitt problem är dock att jag inte riktigt vet vilka skor jag ska ha på mig. Jag har två skor att välja på och båda paren är nya och oanvända. Men båda är jäkligt snygga så nåt av paren får det bli, så nu är det bara att försöka komma på vilka skor som jag kommer få minst skoskav av imorgon.

Ikväll ska det bli fredagsmys här hemma. Det var allt ett bra tag sen det var fredagsmys här hemma. Snart är det nog dags att ta ett glas vin för att fira fredagen och det kära kommande sportlovet..

puss puss

Inga kommentarer: