söndag 15 februari 2009

Crazy night..

Idag är jag inte så pigg faktiskt. Lite bakis kan man säga. Middagen igår blev väldigt lyckad. Tydligen var förrätten en riktig succé. Jag kan inte svara på det tyvärr, då det var så många olika saker som jag inte är så förtjust i, så jag hoppade förrätten. Men huvudrätten och efterrätten var i alla fall kalas-bra.

Jag fick även se nästan hela Melodifestivalen också så jag var nöjd. Jag tyckte att Måns och Lili och Sussie var bäst. Jag måste nog säga att Måns är min favorit än så länge. Det kanske blir han som får min 12:a den 14:e. Men det var lite tråkigt att se Melodifestivalen på tv faktiskt. Nu när man varit med på plats...

Jag och Stella nådde en helt ny nivå igår faktiskt. På slutet av kvällen då det bara var Stella och Ola kvar, så hoppade Stella upp och la sig bredvid mig i soffan och det blev väldigt mysigt. Jag klappade henne väldigt länge. Då kände jag att vi började närma oss varandra. Jag och Petter skulle gå till Petters arbetskompis på fest senare på kvällen och då tog jag och bar Stella hela vägen till Värmlandsgatan.. Ja jag förstår att ni inte tror mig. Men ni kan fråga Petter för det är helt sant. Jag bar en hund...

Det blev en ganska sen natt för mig och Petter då det var riktigt kul på festen. En annan konstig sak var att jag drack ett par tequila igår. Jag har inte druckit tequila sen Lugnet-98 för att det har varit så äckligt tycker jag. Men igår var det inga problem kan jag berätta. Väldigt konstigt men nu kan man säga att den isen är bruten.

Samanfattningsvis kan man då säga att det var flera isar som bröts igår.. (Jag saknade Stella lite imorse faktiskt... Helt otroligt men sant det också...)

puss på er

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Då räknar jag med dig om vi skaffar en bulldog då:)

darling sa...

.vad.var.det.jag.sa..?