söndag 1 februari 2009

Kalas..

Igår var det 25 års kalas hos Emma.. Väldigt trevligt och väldigt goda kakor. Emma hade bakat så mycket olika goda kakor, så det var faktiskt helt otroligt. Sockerchock kan man definitivt säga.. Man kan också säga att jag var nog en av dom som var på kalaset längst, var där i 8 timmar. Det är fan inte dåligt alltså, då förstår ni att det var ett lyckat kalas. Dock är man ju lite besviken att bebisen inte ville komma igår, men men man kan inte få allt.

Efter kalaset gick vi hem till oss och spelade Guitar hero. Det var väldigt längesen jag spelade det och jag är absolut inte lika bra som jag har varit. Hanna däremot var jäkligt bra och rockade loss..

Söta födelsedagsbarnet vid presentbordet

Alldeles för längesen vi såg varandra...

Alex och Petter rockar loss

Lillebror kör inte med plast-gitarrer

2 kommentarer:

Alex sa...

Äntligen en bild på mig! Det är för få sådana!

Jenny sa...

Jag håller med dig Alex. Jag tyckte också att det var för få bilder på dig..