torsdag 26 februari 2009

Sovmorgon

Imorse hade jag sovmorgon. Jag fick sova till 8.00. Det var väldigt skönt kan jag säga. Detta berodde på att jag har inte varit i skolan idag utan jag har varit på slöjd-seminarie hela dagen. Det var helt okej seminarie, men man kan säga att vissa delar av dagen var givande och vissa verkligen inte så givande.

På eftermiddagen var det en mini-mässa med de företagen som vi slöjdlärare handlar av. Det var fullt av godisskålar och gratispennor. Det bjöds även på mycket kaffe och kanelbullar under dagen. Det är en ganska trevlig känsla att vara någon annanstans än skolan vissa dagar. Trevligt att få sovmorgon och få äta lunch någon annanstans än bamba. Men nu längtar jag lite tills imorgon och få vara på skolan igen och ha massa brötiga tonåringar omkring mig.

puss puss

Inga kommentarer: