söndag 8 februari 2009

Ny familje-medlem..

Idag var vi hemma hos Ola och Junette och hälsade på den nya familje-medlemmen Stella. En 9 veckor gammal rottis. Jag var lite nervös innan jag kom dit, men det gick riktigt bra. Jag klappade henne flera gånger faktiskt och jag måste även säga att hon var väldigt söt och snäll.

En annan kul sak var att jag fick presenter av Junette från Thailand. En väska och en t-shirt. Det var väldigt snällt tycker jag och jag blev såklart väldigt glad över en ny väska. Söndagen började väldigt bra skulle jag vilja säga.

Välkommen in i familjen Stella

Petter är så glad över sin nya bästa vän

Stella var ju inte så farlig, så att även jag vågade klappa henne

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Åhhh, jag vill oxå ha en sån söt ny familjemedlem!!!

darling sa...

Jenny, du ser, det är bara en tidsfråga innan du faller dit...