onsdag 25 februari 2009

Snabba cash..

Idag när jag kom hem från jobbet så såg jag att det satt en lapp i våran svale om en filminspelning. Det är tydligen så att Snabba Cash av Jens Lapidus ska bli film och de ska kanske spela in lite i vårat bostadsområde stod det. De var ute efter att låna en lägenhet i 2 dagar till våren. Och man skulle få ersättning också. Klockrent tänkte jag, att det är väl klart att våran lägenhet ska vara med.. Klart dom får låna den ett par dar.

Men sen när jag fortsatte läsa, så stod det att det skulle vara en lägenhet med mörka väggar och helst inga vita väggar. Så där rök ju våran chans då. Det funkar ju inte då. Eller så får vi måla om ett par väggar, det kan det ju vara värt för att lilla lägenheten ska få vara med på film.

Annnars kanske det är lika bra att ta ledigt dom dagarna, dom ska hålla på att filma i någon annans lägenhet, för då har man ju en ganska stor chans att få vara med själv på film.. Jag kan ju passa på att strosa runt i svalen och entrén och så.. Så är väl chansen ganska stor att man kommer med på ett litet hörn..

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Det är bara att börja måla, hur coolt hade inte det varit!!!!

darling sa...

håller med jos, måla om!