tisdag 10 februari 2009

Dagens projekt..

Jag hittade ett väldigt fint ljus tyg som jag klädde om köksstolarna i. Så nu hoppas jag bara att dom får hålla sig så ljusa och fina och att ingen råkar spilla rödvin.

Idag har jag även lärt mig en viktig sak. Att man inte ska köpa billig skit. Idag när jag var på Järnia så skulle jag köpa mig en häftpistol och jag slog till på den absolut billigaste. 99kr kostade den och den var verkligen så himla värdelös. Jag skulle kanske ha slagit till på den näst billigaste istället, så hade kanske arbetet gått lite bättre. Men, men nu är det färdigt och jag är så nöjd med mina stolar. Och är det någon som ska klä om sina stolar, så kan ni låna min häftpistol eller köpa den för 50kr om ni vill...

Ljus och fin och nyomklädd stol....

p.s: Det var en helt fantastisk känsla att vara i köket och höra diskmaskin vara igång.. Ovanligt men härligt ljud här hemma..

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Himla fina blev dom!! Kanske skulle, som sagt, ha tagit den där för 200 kr istället...