fredag 20 februari 2009

Och så var det fredag igen..

För jävla skönt att det är helg. Det har varit en riktigt bra vecka tycker jag allt. Igår var det ju textillärarträff, men det där var det inte så mycket att hämta. Vi fick tyvärr bara med oss en symaskins-tidning och ett recept på en chokladkaka. Och det receptet valde jag att strunta i också. Så nu börjar jag bli lite orolig att textildamerna ska bli lika snåla som tränissarna. Men det är bara att hoppas på att detta var en engångsgrej...

Ikväll är det hemmakväll som gäller tror jag. Tvätt-tid och Lets dance blir det troligtvis. Det är kanske är bra att gå och sova tidigt idag, för att imorgon ska jag, Hanna och Susanna fotografera oss i en sån där studio. Det ska bli spännande och då vill man ju gärna se lite fräsch ut. Så skönhetssömnen är ganska viktig inatt ...

puss puss

Inga kommentarer: