söndag 22 februari 2009

The studio..

Igår var jag alltså på en sån där fotografering som man får en gratis make up och få ta gratis bilder. Jag, Hanna och Susanna möttes upp i Brunnsparken och var redo för att fotas. Dock var det ju några av oss som var mindre pigga.. Men väl där inne så blev vi sminkade. Jag blev nöjd med min sminkning, men det kändes väldigt annorlunda i och med att jag inte brukar sminka mig så mycket annars. Men det blev fint. Min plan var ju att jag inte skulle köpa några bilder. Jag hängde ju bara på, var min plan.

Men den planen sprack, då jag inte kunde hålla mig och jag slog till på ett par bilder. Lite ångest hade jag allt efteråt, då jag inte riktigt vet vad jag ska göra med bilderna. Men nu blev det så och nu pratar vi aldrig mer om det känner jag.. Så nu måste jag väl i alla fall visa några bilder här, så att jag har gjort något med dessa tok-dyra bilder..




3 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Det blev ju rikyigt fina bilder och den där sminkningen får vi all ta och försöka oss på!!!

darling sa...

Ha ha min plan var också att inte köpa ngt. men den sprack..

Ha inte ångest, bilderna blev jättefina.
Puss

Jenny sa...

Jag tycker oxå att bilderna är fina... och sminkningen var annorlunda men fint det oxå..