lördag 7 februari 2009

Snart kör vi...

Snart kommer Hanna Jos hit och vi ska starta med lite skumpa och sminka oss och bara vara sådär schlager-tokiga som man får lov att vara idag.. Jag laddar med min spel-lista jag gjort på Spotify och jag måste säga att det är faktiskt en riktig kalas-lista.. Petter är dock väldigt skeptisk till den och bara skakar på huvudet till nästan varje låt, men jag tror att Hanna kommer gilla den.

Det blir spännande att se hur det går för mig och Hanna idag. Frågan är om båda kommer att gå runt med skoskav ikväll, då båda har nya skor.. Så ser ni två brudar som haltar på Avenyn ikväll, så bli inte rädda, då är det bara vi...

Ha en riktig bra schlagerkväll allihopa...

Mina nya tjusiga skor..

puss puss

1 kommentar:

darling sa...

assnygga pjucks...
Det roiga är nu att jag köpt likadana fast bruna:) Jag tror att listan kicks as. Ser fram emot den i mars.
Jag såg tyvärr ej er i tv, men låtarna som fick tummen upp hemma gick vidare eller till andra chansen. Bra eller hur.
Se imorgon, puss