måndag 9 februari 2009

Vi drar till stallet istället...

Idag började jag och Hanna vårat sportlov med en utflykt till Nääs slott. Lunch och hästar lät bra tyckte vi. Som den djurvän jag är så är det klart att jag inte alls är rädd för dessa stora djur. Jag liksom bara älskar hästar. Vi käkade i alla fall en jättegod lunch innan vi gick in i stallet.

På vägen hem svängde vi in på Allum där jag fyndade en klänning för 49kr. Så jag måste säga att sportlovet har börjat väldigt bra.

Darling på Nääs slott

Himla god lunch

Viktigt att läsa reglerna innan man går in i stallet

Känner mig väldigt bekväm

Hanna är lite tuffare än mig

2 kommentarer:

darling sa...

jag tycker att du var jätteduktig gumman, men du var lite jobbig när du vägrade gå därifrån och då du ville baka inbakad fläta på hästarnas svansar. Och blev lite sur när jag inte hade fixat en ridlektion till dig. Men det kanske vi kan ta vid påsk eller?

Puss

Jenny sa...

Ja jag vet, jag blir ju lätt sån när jag får vara med hästar. Jag vill ju bara hålla på och greja i stallet hela tiden när jag väl får chansen..