söndag 31 januari 2010

Emmas birthday och 500..

Idag vill jag börja med att gratulera kära Emma-pemma som fyller år idag. Igår var vi ute för att fira Emma. Vi startade med tapas på Manana och sen gick vi vidare till Ritz där grabbarna beställde in skumpa till Emma. Fint ska det va.. Det var en superbra kväll, dock fick jag lite ont i magen på Ritz och kände mig lite off. Men det kanske bara var så att jag hade ätit alldleles för mycket god mat på Manana. Deras pannacotta var sjukt god kan jag meddela.

Nu blir det ut och äta frukost med Hanna Is, det ska bli himla trevligt att få höra om hennes afrodans-resa.

Massa grattis till dagens födelsdagsbarn

Emmas trevliga vänner och jag och jäkligt god pannacotta

När vi håller på och gratulerar Emma, så tänker jag gratulera mig själv. För det här inlägget är mitt 500 inlägg. Så det är helt sjukt att jag har gjort 500 inlägg på den här bloggen, så grattis Jempa. Är det dags att sluta nu då kanske? Nej, jag vet inte...

Inga kommentarer: