torsdag 14 januari 2010

Fredag it is, alldeles snart..

Ja, snart är det den där dagen i veckan som är så jäklans bra. Japp, fredag it is, alldeles snart.. Det har varit en helt okej vecka, men även en ledsam vecka. Det var begravning i tisdags för min farfar och det var väldigt ledsamt, men det var även väldigt fint. Men jäklar vad det är ledsamt...

I torsdags åkte min kära Hanna Jos till Australien och ska vara där i en månad och det är himlans tråkigt..

Men idag ringde min andra Hanna från Guana för att säga hej och beklaga sorgen och det var väldigt fint av henne måste jag säga.. Då blev jag glad.

Men imorgon är det som sagt fredag och jag tänkte bjuda Petter på restaurang faktiskt, så det hoppas jag blir bra. Sen är det ännu en flytt på lördag som gäller... När ska alla människor i min närheten stanna i sina hem? Varför måste man flytta hela tiden, kan man fråga sig...

2 kommentarer:

Alex sa...

har skickat lista över filmfestivalfilmer jag vill se till dig på fejan, du kan väl ta en titt och skicka tillbaka om du är sugen på att gå på ngn, det är en marcus-lista men jag hoppas du kan hitta ngt du gillar ändå..

Jenny sa...

Jag har kollat in.. Det ser bra ut..