onsdag 6 januari 2010

Inte riktigt som jag tänkt mig..

Idag hade jag tänkt att gå upp ganska tidigt för att försöka komma in i det där med att gå upp tidigt igen. Men när klockan är 9 så tänkte jag att det jag kunde blunda lite, lite till. Bara några minuter så går jag upp sen. Men det blev ganska många minutrar för jag gick inte upp förrän vid 11 tiden. Detta känns inte bra alltså, för jag undrar verkligen hur det ska gå imorgon. Tänk om jag försover mig för första gången i mitt liv imorgon? Eller så kanske jag bara studsar upp och känner mig pigg som sjutton, det tror jag på.

Idag blir det att hänga på Pillan till stan och NK. Jag skulle ju egentligen inte till stan någon mer gång, men idag fick det bli ett litet undantag. Jag ska i alla fall inte handla nåt idag, det ska jag i alla fall försöka hålla... Inga fler undantag här inte.. eller?

Inga kommentarer: