onsdag 20 januari 2010

Tänk om Takida hade vunnit ett pris..

Igår var det P3 guld och jag tittade litegrann på den. Jag kände däremot för att stänga av den första gången Takida blev nominerad. Att dom sen var nominerade 2 gånger (nu såg jag ju inte hela, så jag hoppas för allt i världen inte att de var nominerade ännu fler gånger) är ju skandal. Takida är ju med på listan över saker som jag verkligen ogillar, så hade dom vunnit så hade jag bli väldigt sur.

En annan sak jag såg för ett tag sen som kanske toppar min ogilla-lista, är att det tydligen fanns ett program som hette typ Funniest homevideo and pets. Vad fan, kan det bli tråkigare eller? Skojiga klipp med djur är ju inte skojigt nånstans...

Däremot nåt som inte är med på den listan, är att jag har börjat titta igen på en gammal serie som kom 1999/2000. Nämligen höjdarserien Queer as folk. Den handlar om 3 homosexuella killar som partar loss i England. Kalasbra serie faktiskt, men jag måste ärligt säga att jag hade glömt av att den är ganska så vulgär. Så det är inget för pryda..

Inga kommentarer: