måndag 4 januari 2010

Efterlängtad fika..

Idag har jag ännu en gång på detta jullov varit i stan. Jag har ta mig sjutton nog varit i stan nästan varje dag detta lov, men idag handlade jag i alla fall inte nåt. Nu har jag lovat mig själv att jag ska inte handla nåt på länge eller på ett tag i alla fall.

Men idag hängde jag med Hanna Jos och jag har inte träffat henne på superlänge. Hon har hängt i England under jul och haft besök och grejer så det var längesen vi sågs. Så idag var det så trevligt att ses så vi var tvungna att gå och fika 2 gånger på den tiden vi sågs. Vi hade massor att prata om och nästa vecka åker hon på sin 30 årsresa till Australien och ska var borta en månad, så då är det nog bäst att vi träffas och fikar flera gånger till denna veckan..

Idag började den där jobbångesten komma krypandes ska ni veta. Men efter att jag hade diskuterat detta med Hanna så kom jag fram till att det är ju inte själva jobbet jag har ångest över utan det där, att jag måste gå upp så himla tidigt på morgonen. Men nu har jag 2 sovmorgnar kvar innan klockan kommer ringa 06:15, så det är bara att passa på att njuta..

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Alltid lika trevligt att fika och två ggr gör det ju alltså dubbelt så trevligt :) Nästan så att vi får ta å träffas varje dag nu innan jag åker så att vi kanske tröttnar lite på varann för jag tror det kommer bli lite tufft annars i en månad... ;)

Jenny sa...

Ja, det är nog bäst det. För det kommer bli en tuff månad här hemma utan dig, så det underlättar nog lite om jag är lite trött på dig=)...