tisdag 26 januari 2010

3 X George

I söndags var det tredje söndagen i rad som vi såg en film som George Clooney var delaktig i. Sist ut var det Fantastic mister fox som gällde. Det är en film fritt tolkad från en historia av Roald Dahl. Jag tycker att filmen påminde lite om en rysk dockfilm men den var väldigt bra och vi alla tre gillade den tror jag allt. Så frågan är vilken George-film vi ska se nu på söndag. Ska vi dra till med en Ocean-film kanske? Är det så att George är lite som som det nya svarta? Han är överallt just nu tycker jag, men jag ska inte klaga. Jag gillar honom..

Fantastic mister fox himself

Imorgon är det äntligen dags för lönen att komma. Det känns bra.. Idag kände jag shoppingsuget komma smygandes på jobbet så jag var tvungen att klicka hem massa gratis läromedel till skolan. All nätshopping är bra shopping skulle jag vilja påstå. Om det är gratis, så är det ju ännu bättre. Oftast när jag handlar till mig själv på nätet, så är det sällan gratis dock.. Men till skolan lyckades jag få ett gäng gratisprylar. CD-rom skivor om skogen låter väl hur kul som helst? (När jag ska använda dom är en annan sak, men absolut bra att ha..)

Inga kommentarer: