onsdag 2 september 2009

Avklarat för i år..

Ja, nu har årets föräldramöte blivit avklarat. Himla skön känsla måste jag säga. Idag var jag inte speciellt nervös innan, så det gick bara fint. Lite jobbigt att varit på skolan i över 12 timmar bara. Så nu känner jag mig lite trött, så det får nog bli ett avsnitt av Project runway.. Japp, för nu har det börjar komma nya avsnitt ska ni se. Avsnitt 2 är det jag ska se ikväll. Denna gången ska jag inte göra samma miss som jag gjorde sist, då jag råkade googla projekt runway och vips så kommer vinnaren av den säsongen upp. Och jag hade bara sett ett avsnitt, men sen försökte jag resten av säsongen att intala mig själva att jag hade glömt av vem som var vinnaren. Det gick sådär kan jag erkänna, men jag försökte ändå varje gång och sa för mig själv att det var sjukt spännande och att jag hade ju ingen aning om hur det skulle gå. Om man intalar sig något väldigt mycket borde man ju börja tro på det tänkte jag. Men som sagt det gick väl inte direkt bra..

Imorgon ska jag hämta ett till litet paket jag råkat beställa. Säsong 3 av 21 Jump street och sen har jag slagit till på den gamla serien, Rapport till himmelen. Kommer ni ihåg den? Den med Johan Widerberg. Det ska bli himla kul att se. Nu ska jag äta ostgratinerade nachos och en liten halloumisallad som Petter har gjort till mig. Kan det blir bättre? Nej, jag tror fan inte det alltså..

puss puss

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

ÅHHHHHHHH, Rapport till himmelen!!! Fanns det nån bättre serie då??? Vi bara måste ta å ses och bara ha ett dvd dygn nångång snart!! Men vi ses ikväll iallafall, utan dvd:er...