måndag 21 september 2009

Ingen svag typ inte..

Idag fick jag ett brev på posten från något kreditkortsföretag. De tyckte sannerligen att de var jättesmarta och tänkte säkert att nu får vi denna Jenny att vilja ha ett till kreditkort. För denna gången erbjöd dom mig ett vackert rosa kreditkort med ganska många tusen kronor i kredit på. Men jag är inte så svag längre, de kan inte locka mig med ett vackert kreditkort denna gången. Men jag måste ändå ge dom lite kred för att dom har uppfunnit ett sånt fint och rosa kreditkort (tydligen var det sponsrat av rosa bandet också så det är ju för en bra sak). Men jag måste nog ändå säga nej till detta, fast det är är för en god sak.. Men hörde ni att jag sa nog, så nu är det nog ändå bäst att jag går och slänger detta brev med detsamma. Ibland litar jag inte på mig själv, så är det bara..

Idag är det måndag och mitt nya favvo-program, Svenska hollywoodfruar visas. Jag har sett fram emot detta hela veckan. Dock tycker jag att Anka har fått lite väl mycket uppmärksamhet. Det är ju solklart att det är hon Maria som är roligast. Hon är ju så jäkla bra, så jag nästan inte finner ord.. Allt ska vara "top notch", det är bara att hålla med henne om det..

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Fick oxå detta rosa erbjudande på posten men det åkte i papperskorgen direkt :)
Ja, Hollywood fruarna är ju bara sååå roliga!!!

Jenny sa...

Det var väldigt duktigt av dig Jos.. Ja, visst är dom för roliga dessa fruar..