måndag 28 september 2009

Bra start på denna veckan..

I morse sprang jag in på 7eleven för att köpa mig lite frukost. Där bemöts jag av trevliga tjejen i kassan som säger: Hej, vad trevligt att se dig här igen såhär tidigt på morgonen, det var så längesen du var här på morgonen. Men nu har du gjort comeback eller?
Jag hinner nästan aldrig springa in här längre, för jag måste alltid springa till spårvagnen, men nu ska jag försöka mig på en comeback svarade jag. Men det var så himla trevligt att mötas av denna trevliga tjej i morse så att jag helt glömde att ta tillbaka mina 80kr jag skulle få tillbaka. Så tjejen fick springa efter mig.

Så nu får jag nog allt ta och pallra mig ut i god tid på morgonen så att jag hinner in och handla min frukost på 7eleven, för när jag handlar min frukost på Markland bemöts jag inte alls lika trevligt.. Där är det ingen som tycker att det är trevligt att jag tittar in och handlar på morgonen.

Det har varit en bra måndag, dock har jag varit trött som fan och jag har massa, massa skriftliga omdömen att skriva denna veckan. Men vad sjutton, ingen idé att stressa upp sig för det idag. Jag har ju hela veckan på mig, det är ju bara måndag idag..

Inga kommentarer: