onsdag 9 september 2009

Kvalitetstid

Ja, idag har jag varit och myst med Noah på kvällen. Emma och Jonas var ute på vift och självklart fanns jag där för att hänga lite med Noah. Det gick jättebra, han ville dock inte sova men det är väl smällar man får ta och då blev det mer kvalitetstid för oss...

Det går sådär för mig i stegtävlingen, men jag snittar typ på 14000 steg om dagen och det är väl ändå okej. Men det är ändå ingen bra placering kan jag säga er. Mina kollegor bara går och går...
Nu har det även börjat bli sura miner och det pratas om fusk och grejer. Det skickas ut arga massmail om fusk och andra surheter. Ska det fortsätta så här så kastar jag iväg den jävla stegräknaren. Konstigt att vissa har så himla svårt för att tävla när man inte ligger etta?

Men jag går på och vägrar fuska. Inte min grej och kommer det vara så att jag är tokbakis en dag i helgen och inte rör mig på hela dagen, ja då står jag för det och struntar i att rapportera in några jäkla steg. Rätt ska vara rätt.. Nu är reklampausen i Idol slut, så sov gott...

Inga kommentarer: