tisdag 22 september 2009

Dylan..

Jag såg reklam på tv för en ny film som ska gå på bio, Äntligen midsommar. Min fråga är ju vad sjutton Dylan/Luke Perry gör i den filmen? Hur kommer det sig att han är med i en svensk, säkert lite halvdålig film. Snacka om att från ha varit en riktigt stor skådis och riktigt A-kändis till att gå till en B-kändis och spela någon liten roll i svensk film. Jag tycker att det hade varit så mycket bättre om han bara fortsatte att vara Dylan med oss alla och inte försöka sig på nåt nytt. Nu har jag ju inte sett filmen och den kanske är jättebra och han gör en strålande insats, vad vet jag. Men jag har ändå svårt att tro det. Det är bara att inse att alla Bevvan-skådisar hade sin glansperiod under Bevvantiden. Lev på det istället säger jag..

Vad gör han där vid midsommarfesten är min stora fråga och varför är inte Brenda med isåfall?

5 kommentarer:

Alex sa...

på tal om film så tror jag att jag har ett riktigt bra alternativ tills på söndag, "away we go" av sam mendes (han som gjorde t.ex. revolutionary road och american beauty), tror det här är filmen vi behöver för att höja vår status, både i våra egna och andras ögon... mer info, se http://www.imdb.com/title/tt1176740/

Hanna Jos sa...

Hahaha, jag vet, såg trailern för den filmen i somras nångång på bio och stacka om chock när allas vår Dylan dök upp där :) Men det är ju nästan värt å se den bara därför...

Jenny sa...

Alex, det låter bra..

Jos, ja det kanske är så att man måste se den bara för ATT... Men jag är ju skeptisk till hela grejen..

Hanna Jos sa...

Det var ju lite roligt att natten efter att jag hade läst det här inlägget drömde jag att jag sprang på Luke Perry uppe på Fyrkgången och gick fram och bad om en autograf till dig eftersom han var din största idol :D

Jenny sa...

Haha, otippat att du skulle stöta på honom vid Fyrkgången vid alla ställen:)