torsdag 3 september 2009

Ännu en..

Idag slog jag till på en ny jättefin hatt från Åhlens. Den var så vacker så att jag inte kunde stå emot. Jag har typ 500 hattar och mössor sen innan och nu är det så att jag använder väldigt sällan hattar och mössor. Men jag kan inte stå emot när jag ser en riktigt fin hatt eller mössa och varje gång tänker jag att denna hatten ska jag använda jämt. Men sen blir det så att jag aldrig använder den ändå och den ligger i någon låda här hemma (för vi har ju faktiskt ingen hatt-hylla här hemma).

Men denna hatten jag köpte idag den ska jag ju självklart använda flitigt och jag ska jobba för att vi ska köpa oss en hatt-hylla också. För då kan jag ju lägga upp några av mina vackra hattar och mössor och kanske använda dom betydligt mer än vad jag gör nu. Men som sagt i olika perioder i mitt liv har jag använt hattar. Man måste verkligen vara på humör för att bära hatt och det är ju faktiskt så att både hattar och mössor pajar frisyren big time. Men nu i höst tänker jag att det kommer inte göra något om min nya hatt pajar frissen, för den är så himla fin så det kommer vara värt det. Att gå med rufsigt hår är helt okej om man har en tjusig hatt att dra på sig när man går utanför dörren...

2 kommentarer:

Emma sa...

Bild tack!

Hanna Jos sa...

Tills bild kommer kan jag intyga om att den var super fin!!!