söndag 20 september 2009

Film, film..

Jag är fruktansvärt sugen på att se denna film. Jag hoppas att jag kan få med mig någon att gå och se denna på bio snart.. Jag hade kunnat tänka mig att starta med Chanel-utställningen på Röhsska först och sen går man vidare och tittar på filmen. En riktigt perfekt dag enligt mig..

På tal om film, så skulle man kunna säga att våran filmklubb är på väg DOWN. De senaste söndagarna har det faktiskt varit katastrof. Idag slog vi till på ytterligare en nit, Crank 2. Det kan vara nåt av de sämsta jag sett, men tydligen finns det en Crank 1 också (som jag ej sett) och den kanske är sämre.. Vi i filmklubben måste ju för fan skärpa oss, vi vet ju att vi kan bättre...

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Jag kan tänka mig att vara på den idén :) Kanske klämma in ett glas vin mellan museum och film oxå...

Jenny sa...

Det låter fint tycker jag..