måndag 31 augusti 2009

Seg måndag..

Idag har det varit en ganska trist och seg måndag. Jag var inte en lika surfröken idag som jag var förra måndagen, så mina elever var nog glada i alla fall.

Efter jobbet idag skulle jag och min kollega planera ett föräldramöte, så vi åkte och satte oss på café istället. Det gjorde allt så mycket trevligare. Där satt vi i över 3 timmar och planerade för onsdagen och sen skulle vi även fylla i ett helt häfte om en enskild elev. Det tog sin lilla tid.

Som sagt, på onsdag är det dags för föräldramöte och jag börjar känna mig lite nervös. Egentligen fattar jag inte varför jag är nervös. Nu har jag ju träffat dessa föräldrar ett antal gånger, men ändå känns det lite jobbigt. Så det är nog dags att sätta på sig sjalen på onsdag igen, utifall att det skulle uppkomma lite röda fläckar på halsen och avslöja min nervositet..

Inga kommentarer: