lördag 26 september 2009

Löne-shopping

Massa folk, svettigt, hysteri, trängsel och bara alldeles underbart. Så skulle jag vilja beskriva Nordstan idag. Jag och Pillan promenerade ner på stan för att göra slut på lite pengar. Och det lyckades bra måste jag säga. Jag kom hem med ett par nya tights och en kjol bland annat. Petter bara tittade på mig när jag kom hem och visade mina nya tights. Var dom fina tycker du frågade jag men jag fick inget svar tillbaka utan Petter gick ut ur rummet. Skulle jag gissa så är det hans sätt att säga att han tyckte att det var ett bra köp och att dom var superfina.. Eller vad tror ni?

Nu håller jag på att baka rosa macarones, håll tummarna för att dom blir bra. Det ska nämligen bli lite tjejmiddag här hemma kan man säga. Med undantag för en liten gosse vid namn Noah. Han vill nog hellre hänga med tjejerna än med killarna på deras franska middag.

Glad och lycklig med ett par kassar i handen

Inga kommentarer: