fredag 12 juni 2009

Sommarlov..

Ja, nu är det sommarlov. Shit vad det känns bra. Jag börjar alltså inte jobba igen förrän den 10:e augusti. Himla nice.

Denna veckan har det varit fullt upp hela tiden. Det känns som om det har varit fester hit och dit. Igår var vi på Taras med arbetslaget och käkade och drack vin. Så idag blir det bara soffan som gäller för mig. Och just nu tycker jag att det är helt okej att det ösregnar ute. Det känns faktiskt ganska mysigt. Jag ska inte gå utanför dörren på hela kvällen.

Så nu framöver kommer jag att lägga all min fokus på min kära blogg, som jag känner att jag tyvärr inte ha kunnat prioritera denna sista veckan. Och sen är det bara att börja längta efter midsommar och sen tok-längta efter våran resa. Det är egentligen inte så många dagar kvar till den nu..

Inga kommentarer: