torsdag 4 juni 2009

14 timmar...

Idag har jag varit på jobbet i 14 timmar och känner mig nu ganska trött. Men anledningen till att jag häckat på jobbet så länge är att det var vårkonsert. Jag är nu med i gänget som jobbar på konserterna. Det är ett viktigt jobb att ta emot biljetterna och sen hålla koll på våra fräcka killar i nian som gärna vill låta så mycket som möjligt när deras polare sjunger.

Men jag måste säga att jag är så himla imponerad av många av våra elever. Vi har några som är riktigt, riktigt bra. Speciellt har vi två tjejer i 7:an som kommer gå långt, kom ihåg var ni hörde det först. Jäklar, vad stolt jag kommer vara om några år när dessa tjejer kommer uppträda i Melodifestivalen. Då kommer jag sitta här hemma och skryta om att jag har haft dom i slöjd.

Puss och sov gott...

Inga kommentarer: