måndag 8 juni 2009

9:ornas fest..

Ja, det är sant. Jag är redan hemma från 9:ornas fest. Det var ingen direkt hit skulle jag säga. Allting gick så snabbt. Men vi lärare var uppe och sjöng och alla elever filmade med sina mobiler, så snart kanske man ligger uppe på Youtube. Det hade ju varit fint.

Men nu har jag varit med på en 9:ornas fest som elev och en som lärare. I dagsläget så måste jag säga att min egen 9:ornas fest när jag gick i 9:an rockade fett jämfört med denna. Men nästa år måste jag hålla tal till min nuvarande 8:a. Så jag ska nog redan börja tänka på vad jag ska säga.

Kanske det händer något kul imorgon på klassens dag, då vi ska till Marstrand med klassen. Hoppas på bra väder, så vi alla kan ha det bra på stranden.

Oj, jag glömde ju att berätta att jag gick till jobbet idag. Det kändes himla bra faktiskt. 70 minuter tog det. Jag och min kollega Hanna ska nog traska någon mer dag denna veckan. Bra start på dagen och jäklar vad smal jag kommer bli...

Inga kommentarer: