söndag 28 juni 2009

Lite helg..

Igår var jag lite trött efter tjejfesten, men till kvällen var jag i fin form igen. På dagen igår var jag och Petter på stan och handlade massa shit till våran resa. På kvällen var vi först på Cicero och åt pizza och drack ett par glas vin med Nina och Henrik. Trevligt. Sen åkte vi till Ola och Junette och spelade kort. Är inte det vuxenpoäng på det eller, att spela kort en lördagkväll? Självklart gick det bra för mig och Petter i kortspelen.

Idag har jag hängt med grabbarna. Vi hade några få ärenden att göra på stan, men först skulle vi hitta ett lunchställe. Det gick inte så bra varken med lunchen eller våra ärenden. Det slutade på Henriksbergs takterass med en himla god hamburgare och ärendena får vi ta en annan dag.

Helen och Mikael var också med och spelade kort

La familia

Efter en himla lång promenad genom hela stan, hittade vi till slut fram till Henriksberg

Jag ocbh Marcus ser snygga ut som vanligt

Petter och Alex också, men man kan nästan säga att de är lite tuffare än oss andra

Inga kommentarer: