tisdag 23 juni 2009

Frågor utan svar..

Jag sitter och grubblar på lite saker. Saker som självklart har med min stora resa att göra. En stor fråga är vad jag ska göra med min kära blogg. Ska jag köra på 2 bloggar eller bara på den nya bloggen? Jag vill ju inte sluta med Jenny och vänner, men det kanske ska vara en liten paus så att jag bara kan fokusera på J och P i Asien? Men kommer alla mina ca 50 unika besökare om dagen komma tillbaka hit i augusti? Tänk om det blir så att folk dissar denna blogg, bara för att den inte blir uppdaterad.. Ja som sagt. En stor fråga för mig det här...

Nästa grej är att nu kommer det ju nya avsnitt av True blood varje söndag och när jag ska vara borta, så kommer jag ju missa 3 avsnitt. Det känns trist faktiskt. Nu när jag har längtat hela våren så kan jag inte följa de nya avsnitten. Men är det någon som känner för att anordna en True blood fest för mig och Petter när vi kommer hem, så är det helt okej.

P.S Ja, jag kan officiellt kallas för Lobster-leg nu, den rosa färgen har bara blivit intensivare ju längre kvällen har gått...

1 kommentar:

darling sa...

eller så länkar du helt enkelt från den här bloggen till Asien:)

Wihooo ses snart, som jag längat efter dig. Jag handlar le vino.

Jemma