tisdag 2 juni 2009

Bekväma kläder..

På fredag ska vi ha fest med jobbet. Vi ska samlas i någon klubbstuga och ha på oss bekväma kläder. Finns det något som är tråkigare än bekväma kläder? Jag tror inte det. När man ska gå på fest så vill man ju ha festliga kläder, som klänning eller kjol. Men nej då, här ska vi ha bekväma kläder. Som tur är så står det ju att man ska ta med sig egen dryck, så det känns ju lite mer okej då. Jag får försöka dricka mig bekväm..

Jag slår vad om att vi ska göra någon sorts femkamp eller nåt liknande. Inte heller nåt som jag är så förtjust i och känner mig bekväm i. Men jag ska göra mitt bästa, det lovar jag. Den stora frågan är bara vad jag ska ha på mig. Har jag ens några bekväma kläder?

3 kommentarer:

Emma sa...

Jag älskar bekväma kläder!
Men tights kan ju oxå va bekväma kläder, fast kanske inte typ nylon. Men ett par rediga bommullstights och nån tunika tycker jag räknas som bekvämt...

darling sa...

ha ha, du får dricka dig bekväm, bästa citatet ever

Jenny sa...

Bra att man kan räkna in tights till bekväma kläder. Då kör jag på det.