måndag 22 juni 2009

Pepp..

Nu är det inte många dagar kvar till våran stora resa. Det känns lika overkligt varje gång jag tänker på det. Så i veckan som kommer så blir det mycket peppning och planering. Det snackades ju lite om på midsommar om att jag skulle åka på resa med Marcus, och Pettter skulle åka 4 veckor till Kos med en annan Marcus. Det hade känts lite jobbigt att släppa iväg Petter till Kos i 4 veckor. Frågan är om han hade kommit tillbaka därifrån någon gång?

Men nu är vi alla nöjda över att det är jag och Petter som ska åka iväg (kankse inte Marcus och Marcus förstås)... Och jag börjar se fram emot våran nya blogg jochpiasien.. Hoppas att den blir lika stor succé som jochpieuropa blev. Jag lovar att vi ska göra vårt bästa..

Jag vill även passa på att hälsa lilla Svea välkommen till världen. Hon föddes på midsommardagen och hon är fruktansvärt söt (har redan sett bilder på facebook..)

Nu ska jag snart se på Glamour.. puss på er

Inga kommentarer: