måndag 29 juni 2009

Roadtrip till Tibro

Idag har hela familjen varit på utflykt och hälsat på mormor i Tibro. Det var en himla bra dag och det var så bra att träffa lilla mormor och min morbror. Vi har suttit ute i mormors trädgård nästan hela dagen och bara myst.

Jag måste även säga att jag har gjort vissa fynd idag också. Man underskattar gärna dessa små städer när det gäller shopping. Men jag har fyndat två klänningar idag. Första klänningen slog jag till på i Skara av en indier som sålda ut alla sina klänningar för 100kr. Nästa klänning inhandlades på torget i Tibro, även den på rea för 100 kr. Det finns riktiga fynd att göra när man är på roadtrip.

Mormors superfina hus

Min fina syster i trädgården

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Fint å se mormors hus, har aldrig sett det förut, super fint verkligen. Men jag saknar kort på självaste mormor och på dina fynd klänningar...