söndag 7 juni 2009

Lite helg-summering..

Ja, vart har jag varit hela helgen kan man fråga sig. Tyvärr inte här på bloggen. Jag har inte haft så mycket att skriva om eller några bilder att visa. Men en bra helg har det ändå varit.

I fredags var det jobb-fest i Skatås. Det var grillning., poängpromenad och tävlingar. Det blev faktiskt riktigt roligt och jag smälte in bra med tunika, tights och en stickad kofta för att göra outfiten så mycket ledigare. Dock lyckades jag inte så bra i tävlingen, man skulle spika i 3 spikar snabbast. Tyvärr blev det för mycket press på slöjdläraren så jag kom bara 2:a. Hon som vann hade spikat i en spik helt snett, så jag tycker att man kan säga att det var fusk och att det är viktigare att det blir rätt gjort.

I lördags åkte hela la familia och hälsade på kära farfar. Familjeutflykter är alltid himla bra tycker jag. På kvällen var det sen grabbmiddag här hemma som jag snyltade in mig på. Men efter grabbarna hade tittat på fotboll, så gick dom ut och då stannade jag hemma. Petter skulle köra en helnatt på stan var planen och inte komma hem före kl.6. Men han och Alex sladdade in här vid 5 och försökte smyga och vara smidiga. Men det lyckades dom väl sådär med skulle jag säga.

Imorse tittade jag och Alex på En shopaholics bekännelser och sen blev vi så sugna på att gå ner på stan och shoppa. Petter ville inte följa med så vi traskade iväg och det blev en lyckad shoppingtur för oss båda. Jag slog till på 2 par skor för 300kr. Det är bra det...

Inga kommentarer: