måndag 10 november 2008

Varje måndag likadan..

Jag insåg idag att mina måndagar ser likadana ut varje vecka. Dagen börjar med jobb och jag slutar tidigt på måndagar så det är himla bra. Just idag var det inte alls kul att åka till jobbet imorse då det verkligen ös-regnade och blåste. Jag hade ju inte tanke på att det var riktigt pissigt väder utanför när jag gjorde iordning mig. Så jag plattade håret och sminkade mig som vanligt. Det var inte nödvändigt kan jag säga för när jag kom till jobbet så såg jag ut som en blöt hund med svart mascara lite här och där i ansiktet. Och när jag väl hade torkat så hade jag sådär härligt självfall med lite krus i håret. Ingen bra start direkt, men det är ingen idé att vara fåfäng.

Mina måndagar brukar fortsätta med att jag har tvätt-tid (även idag) och sen kommer Petter hem och vi storhandlar på Willys. Och kvällen avslutas med Färjan. Så det är bara att inse att måndagar är ganska fina dagar ändå. Idag kom jag hem så tidigt så jag hann se på ett avsnitt av Bevvan också.

Igår var det en lite familjetur till faffe i Falkenberg och på vägen hem stannade vi på Gekås. Shit vad jag gillar det. Jag köpte en del bra att ha saker. Inga onödiga saker faktiskt.

puss puss

Inga kommentarer: