måndag 3 november 2008

En liten paus..

Idag har jag känt nåt som jag inte känt på länge... Känslan jag pratar om har med kära programmet Glamour att göra. Jag tycker att det är tråkigt nu..... Ja, det är faktiskt sant, jag tycker inte att det är så bra längre. Jag stör mig bara på Brooke (och det har jag aldrig gjort förut). Så nu är det kanske dags att jag ska ta en Glamour-paus. Ja, jag ska försöka, jag ska försöka hålla upp i ett par veckor så får jag se om jag saknar det och om jag saknar Brooke.

Idag har jag annars gått runt och myst och tänkt på min fina mobil som legat i väskan.

Jag har även läst ut ännu en bra bok. Grevgatan 22 av Jenny Leeb. Samma författare som till Stella & Sebastian. Den här var också riktigt bra.

Puss puss

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Själv läste jag ut Stella och Sebastian idag och den var ju som sagt bra så det blir väl bara att hoppa på nästa!