lördag 15 november 2008

Slapp lördag...

Ja, vad har jag hittills hittat på här hemma när Petter är borta. Jo, idag har jag legat i soffan och tittat på Projekt runway säsong 5. Jag har nog tittat på 5 avsnitt. Jag verkligen älskar Projekt runway. Det är den bästa serien ever.. Och jag älskar Heidi Klum och Tim Gunn också. Tänk om man hade kunnat hänga med de en lördag som denna. Jag hade verkligen velat vara kompis med Heidi och Tim.

Det har varit skönt att bara slappa en lördag och inte behöva städa. Petter har dock ringt ett par gånger och frågat om jag har dammsugit och torkat golven än. Men då har jag bara svarat att det gör jag en annan dag, för han kan ju inte tvinga mig när han inte är på plats.

Ikväll kommer Pillan hit och jag ska bjuda henne på min parad-rätt, taco-pajen och så ska vi dricka vin. Det kan nog även bli så att det blir en liten utgång också. Jag hade inte blivit helt förvånad om det är så att vi står och dansar på Exet ikväll.

Ha en trevlig lördagkväll och puss på er.


Jag bjussar på en bild på snyggingarna Tim och Heidi..

Inga kommentarer: