måndag 24 november 2008

Dagens vurpa..

Det är bara att konstatera att nu kan man inte gå säkert ute på gatorna. Idag var jag riktigt pinsam, då jag la världens vurpa. Det var mitt på skolgården och några stackars elever satt i fönstrena och fick bevittna detta fall. Det var liksom en sån där ordentlig vurpa och under fallet hann jag tänka på om det fanns någon chans att jag kunde förhindra att falla så hårt. Så jag var liksom på väg att stanna i fallet för det kanske skulle se lite bättre ut och att det skulle se ut som om jag bara slant till. Men tyvärr så gick det inte att stoppa fallet så det var bara att gilla läget och ta smällen.

Nu har jag ont på vänster sida, både på låret och armen. Så det första jag ska göra imorgon på jobbet är att ta kontakt med våran vaktmästare, för han behöver ju ut och sanda på skolgården. Så här kan vi ju inte ha det.

puss puss

Inga kommentarer: