söndag 16 november 2008

Nostalgi kan man säga...

Dammsugning och golv-svabbning är nu avklarad, så nu är det bara för Petter att komma hem. Nu blir han nog glad och så tänker jag att då kanske han inte tycker att det var så onödigt att jag slog till på ett par nya tights idag i stan.

Ja, det blev som jag hade förutspått igår, jag och Pillan hamnade på Exet. Dans, vitt vin, strawberry daquari och fina Suss är några ord som jag skulle jag vilja sammnanfatta kvällen med.

En annan kul sak som hänt denna helgen är att jag hittade mina gamla Fame factory skivor igår och det var kul. Fan, vad bra de är. Fame factory var ett riktigt höjdar program. Mathias Holmgren, Patrik Rasmussen, Fernando och Andres. Sicka killar som var med i första säsongen. Jag började leta fram mina skivor igår efter att jag hade sett på Du blir vad du äter och där var Sara Löfgren med. Jag var ju nästan kär i henne när hon var med och jag tyckte att hon var så jävla bra och jag gick runt och hypade Sara hela tiden. Men nu var hon änna ganska risig, jag hoppas att Anna Skipper fick fason på henne. Men igår lyssnade jag då på Starkare igen och jag kände att jag har verkligen saknat den låten.

Jag har nu också en liten önskan. Hanna Jos, kan du vara så snäll att komma hem till mig och köra Patrik Rasmussen och Om igen. Igår när jag lyssnade på den skrattade jag så mycket när jag tänkte på hur jäkla bra du gör den. Så snälla, försök komma in i rätt stämmning igen (jag veta att det är svårt). Jag känner mig väldigt nostalgisk nu när jag tänker på dig, mig, Gustav och Sara dansandes i varsin soffa på Radiotorget. Det var tider det..

puss puss

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att lyckas! Det är ju bara lite svårt ibland när man är under press liksom... Hade ju varit himla bra om man kunde hitta ett klipp på you tube på när han uppträder med den så att man verkligen kan öva! Ja som sagt, det var tider det...