tisdag 4 november 2008

3,6km..

Idag har jag sprungit 3,6km utan att gå nåt. Shit, nu är jag på gång igen.
Det var ju ett tag sen jag sprang nu, då jag har haft så mycket annat för mig på sista tiden så har det liksom inte prioriterats att springa. Men idag när vi var ute och sprang kan man säga att jag sprang på ett problem (haha) och det är ju att det har blivit så kallt ute och det gjorde då att jag frös väldigt mycket om min lilla rumpa (lilla och lilla kanske nån tänker nu). Så jag undrar lite vad man ska göra, är det så att man ska springa med någon sorts ull-trosor eller? Är det nåt som jag kanske behöver inhandla inför vintern? Jag ska ju träffa Emma på fredag så då ska jag fråga henne om hon har något tips på vad jag ska hitta på för att inte frysa om rumpan så mycket.

puss

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Varför inte prova mina läckra "tryck in allt" hot pants som jag hade på Pillans bröllop, dom höll värmen väldigt bra den dan kan jag lova!!

Jenny sa...

Bra tips, Jos. Men jag är rädd för att jag ser för smal och för snygg ut då.
Emma tipsade idag om avklippta leggings..