torsdag 20 november 2008

Nu får det vara bra..

Igår såg jag och Petter på Saw 5. (jag förstår att du blir lite ledsen nu Alex). Den var ingen höjdare kan jag säga. Den var inte ens läskig. Nu hoppas jag verkligen inte att de gör någon mer Saw, för nu är det inte bra längre. Men jag är rädd för att det kommer komma ytterligare någon film. Det hade varit bättre om man hade fått se tillbaka på Saw-filmerna och komma ihåg de riktigt läskiga bitarna, men så är det ju tyvärr inte nu..

Idag har jag kommit på en konstig sak om mig själv. Jag tror inte att jag tycker om vantar. Jag tycker att vantar är jättefina men jag tycker inte om att ha på mig vantar. Jag har alltid trott att det har varit för att när jag rökte kunde jag aldrig ha vantar, för man ville ju inte att vantarna skulle lukta rök. Men nu röker jag ju inte längre och jag vill ändå inte ha vantar på mig.. Jag går liksom hellre omkring och fryser om mina fingrar. Konstig insikt om mig själv.

Ikväll blir det att gå ut och titta på hockey. Djurgården mot Frölunda så det blir nog spännande..

Jag hoppas att det nu är hejdå Saw och Jigsaw

Inga kommentarer: