fredag 5 mars 2010

Trevlig helg..

Jag vill önska er alla en trevlig helg. Hoppas att ni ska hitta på något riktigt roligt.. Själv drar vi till Orust om en liten stund. Jag känner att det har varit två dunderbra helger på sista tiden, så jag behöver nu en helg att vila upp mig på. Denna helgen blir det inga hotshots för mig, det överlämnar jag till er andra.. Är det så att jag börjar bli tröttare och slitnare för att mina dagar snart närmar sig 30års dagen? Kan det vara så? Hanna Jos har teorin om att man blir tröttare när man fyller 30. Hon kanske har rätt, men jag diskuterade detta med Marcus i helgen som var och han höll nog inte med mig (har jag för mig alltså).. Så det är väl bara att avvakta och se om några månader..

Nu drar jag i alla fall till en lugn helg med På spåret och många promenader tänker jag..
Puss på er alla..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir inte tröttare när man är 30 Jenny. Helt rätt uppfattat!
Men fråga mig på söndag så kanske jag har ett annat svar....

Ha det bra på orust i helgen!

/Marcus

Hanna Jos sa...

Och jag håller fortfarande fast vid att man blir tröttare... Så det är som sagt bara att vänta å se... :)

Jenny sa...

Ja som sagt vi får se hur det blir.. Men jag hoppas att din teori stämmer Marcus..