måndag 15 mars 2010

Peppad..

Idag har det varit en ganska fin måndag. Kidsen var så snälla så och jag har känt mig oförskämt pigg efter helgens fester.

Nu har jag varit och storhandlat med Pillan. Fan, vad jag har blivit bra på att storhandla. Det var väldigt längesen jag handlade loss på Hemköp ska ni veta. Idag skulle jag även handla allt mjöl som fanns i affären till Petter. Det luriga var att det var lite svårt att få tag på de sista paketen finmjöl på hyllan längst upp. Det slutade med att Pillan fick klättra upp på vagnen och upp på hyllan för att nå. Men vad gör man inte för att Petter ska få så fina degar som möjligt..

Ja, vad är jag peppad på idag då? Ni får en gissning...
Japp, Håkans nya, egna program. Jag tror att det kommer bli sjukt bra eller jag hoppas på det i alla fall. Håkan och Montazami på samma dag, kan det bli bättre?

Inga kommentarer: