tisdag 9 mars 2010

Kanske ska satsa på lite tofsar..

Shit, vad fruarna var roliga igår alltså. Jag har sagt det förr och säger det igen, Montazami är ju så sjukt jäkla rolig. Hon är ju så himla underbar och igår höll jag på att skratta ihjäl mig åt henne. Frågan är ju om man ska slå till på lite tofsar här hemma eller? Det kan ju vara festligt, eller?

Den här veckan är fullbokad ska jag säga er. Idag har jag suttit länge på jobbet och skrivit massa omdömen.. Imorgon måste jag baka hela kvällen, då det är min fredagsfika på fredag.. På torsdag ska jag iväg och dansa med min 9:a på kvällen. Det är tydligen någon tradition att alla 9:or dansar på kvällen och vi klassföreståndare måste vara med. Jag tycker att det ska bli sjukt spännande att se mina kids dansa loss. Undra om man blir uppbjuden själv?

Undar var man kan sätta upp tofsar här hemma?

Inga kommentarer: