lördag 13 mars 2010

Nu kör vi!

Schlagermuffins, check
Schlagerlistan på Spotify, check
Bubbel i kylen, check
Melodifestivalskylt på väggen, check
Lapp i hissen, check
Chips och dip, check
Röstkort, snart check

Vad fan, har jag glömt nåt tror ni? Jag tror att det mesta nu börjar falla på plats här hemma. Jag känner mig sjukt peppad inför kvällens fest. Jag har inte riktigt bestämt mig för vilket bidrag som ska få min tolva än, det kommer bestämmas under kvällen. Men det är det som är det fina med denna kväll, det kan bli hur som helst och allt kan ändras flera gånger om. Men det gör absolut ingenting. Jag vet att jag i alla fall inte kan bli sur ikväll, vem som än vinner. Förra året blev jag ju väldigt sur när Malena vann, men i år är det ingen som jag ogillar så mycket. Jag har dock några som jag tycker lite illa om..

Nu kanske det snart är dags för en liten powernap och sen blir det nog pizza till middag. Det är bra att grunda ordentligt, för kvällen blir nog inte speciellt lugn. Det brukar vara ett som är säkert i alla fall.

Inga kommentarer: