tisdag 30 mars 2010

2 dagar till lov igen..

Nu är det snart dags för lov igen och det är allt på tiden. Jag ser verkligen fram emot påsken. På skärtorsdagen blir det 30års middag för Susanna och det blir trevligt. Det är faktiskt lite roligt att Susanna var gravid på sin 25 års dag och nu även på sin 30 års dag. Kommer hon att kunna fira sin 35 års dag eller 40 års dag utan att vara gravid är frågan...

På långfredagen är det dags för årets påskbrunch och det ska bli sjukt bra som vanligt. Det är fan 5.e året vi kör nu.. Jag kommer ihåg första året då vi var ganska så rookies på det här med påskbrunch, men det var ändå en dag som startade en fin tradition..

På påskafton är det Orust som gäller och jag hoppas verkligen att det kommer bli fint väder, så att jag kan hänga ute.. Och idag slog jag till på en ny vårjacka (typ kavaj-liknande jacka) och den vill gärna börja användas så fort som möjligt..

Japp, det var mina påskplaner det. Vad ska ni kära vänner hitta på?

Inga kommentarer: