torsdag 1 oktober 2009

Present

Alldeles nyss kom Petter hem och var superglad. Han sjöng på en Djurgården-låt och det var längesen jag såg honom så glad. Jag förstod direkt att Djurgården hade vunnit ikväll. Jenny, jag har en present till dig sjöng han sen. Och upp ur väskan tar han fram en rosa Djurgården-tröja i min storlek. Här får du en present, säger han glatt. Tack så mycket svarar jag och jag tycker verkligen att det är jättekul att få en present och det var ju verkligen jättesnällt av honom att tänka på mig. Men vad ska jag med en Djurgården-tröja till? Jag håller ju inte på Djurgården, men den var ju i och för sig rosa så det var ju ett plus.. Men jag vet inte när jag kommer använda min present, det är ju inte direkt så att jag ska ha den på mig imorgon på jobbet...

Min present

Petter visar stolt och glad upp årets match-tröja (även han fick en present från sig själv)

Inga kommentarer: