lördag 17 oktober 2009

Bästa tänkbara avslutning på veckan

Igår var jag hemma hos Emma, Jonas och Noah. Det var Idol-mys som var planerat. När jag kom dit blev jag bjuden på tacos och det var himla trevligt. När vi sitter där och äter och jag tar en tugga på min tacos, så säger Emma att dom vill fråga mig nåt.
Jenny, vill du bli Noahs gudmor?
Tårarna börjar rinna på mig och det är väl självklart att jag vill det. Jag kunde inte fått en bättre förfrågan mitt i tacosen. Jag blev så glad över detta så jag hade nästan svårt att äta upp.

Sicken avslutning det blev på denna veckan då, det är ju helt otroligt vad det blev bra.. Det kunde jag aldrig föreställa mig.. Men just nu finns det ingen gladare än mig ska jag säga er alla. Jag ska göra mitt allra bästa att axla rollen som Noahs gudmor.

Du behöver inte vara orolig Noah, jag ska allt göra mitt bästa som din gudmor. Det lovar jag dig..

Inga kommentarer: