fredag 9 oktober 2009

Blä, blä, blä...

Ja, så har jag känt mig idag. Blä, blä blä... Ingen bra dag alltså. Massa strul på jobbet som bara blev alldeles för mycket för mig idag kan jag säga. Jag försöker alltid vara så himla positiv hela tiden när det gäller mitt jobb men idag blev det liksom bara lite för många negativa grejer som jag gjorde att det blev trist som fan. Jag hoppas att allt känns bättre efter helgen igen och att jag kommer traska till jobbet på måndag positiv igen. Men vi får se...

Ikväll är det fredagsmys med Idol här hemma. Jag måste bara säga att nu är fredagskvällar som bäst, jag bara älskar fredagsfinaler. Idol är fint som sjutton på fredagar. Imorgon blir det familje-roadtrip till farfar i Falkenberg och på kvällen är det fotboll. Undra om jag kan ta hem vinsten igen och vinna en slant?

Nu ska jag försöka glömma denna pissiga fredag och fokusera framåt..

Inga kommentarer: